donderdag 27 oktober 2011

wishlist voor Parijs

heei meisjes,

hihi, ja ik zit nu in Parijs!
ik kom morgen alweer terug :(.
ik had liever nog veeel langer gebleven.
maar oke.

dit zijn de dingen die ik zeker wil doen of wil kopen in parijs:

~macarons eten
~starbuck drinken!
~naar de Eiffeltoren
~naar museum's (wilt mijn moeder haha)
~shoppen!
~heel veel van die kleine eifeltorentjes kopen!
~met mijn beste vriendin op 1 kamer!
~van die schoentjes hakken:
X_793ca9fd_large
~poncho
~eiffeltorentjes sleutelhangers
~broek met gaten.
~en de geschiedenis van Parijs..
~en nog veel meer kleren hihi,


xxx'liefs <33

0 reacties:

Een reactie posten

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews