zaterdag 29 oktober 2011

terug van Parijs

heei meisjes,


ja ik ben weer helemaal terug van Parijs.
sorry dat ik zo laat post maar ik was nogal moe.
het was er echt super leuk!
ik heb veel gewinkeld.
en ga binnenkort look's maken van mijn kleding.
je kan super goed winkelen in Parijs.
maar ga ik vertellen wat de musthave's zijn van de fashiolista's van Parijs.

je ziet er veel bont (echt & nep)

je kan er een kopen bij de c&a en h&m


rode jassen zijn ook helemaal in. Ik heb er zelf geen en dat vind ik ook erg jammer. Je vind ze er echt overal!


de oude wollen truien van vroeger. ik heb er eentje uit de c&a.


panty's met print en gewoon zonder.

deze bella diva pump. te koop op 


'
de bont sjaal te koop bij h&m


en dat was het wel zoon beetje.
natuurlijk draagt iedereen het daar op zijn eigen manier.
maar dit kwam bij veel mensen vaak terug



xxliefs'<3

2 reacties:

Anoniem zei

Leuk artikel!

Liefs,xx

Unknown zei

Leuke items. I love the panty met print trend.

Een reactie posten

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews