dinsdag 25 oktober 2011

gekleurde broeken.

De gekleurde broeken zijn helemaal hot!
ik heb zelf; een rode (sting €30,-), een beige (h&m €30,-), een donker bruine (h&m €30,-), een donker blauwe (h&m €30,-)  & een knalblauwe (15,- sting).
dat zijn mijn gekleurde broeken ^^


de gekleurde broeken zijn moeilijk te combineren. Dus daarom laat ik je met deze collage zien waar je de gekleurde broek het beste bij kunt dragen.


ik vind de gekleurde broeken echt super leuk op hakken staan! dus vandaar dat ik geen platte schoenen heb genomen maar ze zijn ook heel leuk bij alstars enz.


xliefs'Anne <3

0 reacties:

Een reactie posten

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews