donderdag 22 december 2011

christmas holiday old and new.


Again een post van moi (joyce) Anne is op dit moment niet echt in staat om posts te schrijven dus help ik haar weer eens! Anne en ik hebben vanaf morgen vakantie. maar van 10 uur tot 12 uur is er nog een actie op onze school. Je kan dan meedoen aan een cursus naar keuze (denk aan ; streetdance, make-up,nagelstyling,zumba,yoga,gamen,kickbox en nog een stuk of 10 andere activiteiten).
Anne en ik hebben ons ingeschreven voor grimeren (make-up/opmaken) dus gaan wij allemaal mensen opmaken. Ik heb er iniederegeval al zin in, ik weet niet hoe het met Anne zit haha!
Maar goed.. om alvast een beetje ideeën op te wekken zijn hier Christmas looks via youtube!






doen jullie met school ook iets aan kerst?

5 reacties:

Unknown zei

Wat een leuke tutorials. Wat leuk ook dat je die cursus gaat doen morgen. Lijkt me erg leuk :)

Rachelle zei

Leuke post =P! Op school hebben wij kerstgala gehad =]. Voor de rest hadden we niet echt een kerstsfeer helaas. Maar het kerstgala was wel super leuk =]!

xxx Katy ^^!

Nathalie -- zei

Je hebt echt een schattige blog! Ik kijk uit naar je volgende post. ♥

Anne zei

aah die zijn leuk!
& prettige feestdagen

Todaysbeauty zei

Wat een prachtige looks zeg!
Liefs,

www.todaysbeauty.nl

Een reactie posten

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews