maandag 10 oktober 2011

nieuwe blogger

heey,
ik heb sinds vandaag dit blog
ik vind het super als jullie me volgen
en ik zal jullie veel tips geven
ik hoop dat jullie mijn blog leuk zullen vinden
en ik ben van plan dit blog goed bij te houden.

nu wat over mezelf:
naam: Anne
leeftijd: 13
droom: Modeontwerpster worden
likes: op vakantie gaan, fashion, newyork, parijs, koken, tekenen, knutselen, fotos maken, met vrienden zijn, afspreken, msn, tv, lezen & ofcours shoppen!
don't likes:  ruzie, arrogante mensen, oorlog.


hihi, nou dit was het, ik ga morgen beginnen met de tips!






0 reacties:

Een reactie posten

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews