zondag 23 oktober 2011

checklist.

mijn checklist voor deze vakantie;

~verjaardag van mijn beste vriendin
~Parijs <33
~shoppen!
~afspreken met mijn vriendje
~heel veeeeel foto's maken
~tekenen
~een fashion collage maken!
~een super mooie nailart maken <33 (als het lukt ;$ )
~mijn kleding kast eens goed sorteren het is echt een bende
~leuke post's verzinnen
~samen met mijn beste vriendin settjes maken van al mijn kleding!


dat was het wel zoon beetje.
haha, ja ik heb het nog wel even druk!
nu weten jullie ook meer van wat ik graag doe.



xxxliefss' Anne
Tumblr_ltikyv5xyi1qf241so1_500_large

0 reacties:

Een reactie posten

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews