maandag 17 oktober 2011

Lucky paper stars

Lucky paper stars zijn superleuk om temaken.
het zijn kleine sterretjes van papier.
en ik ga het jullie leren!
het is jammer dat ik geen filmpje kan maken of foto want mijn laptop is weg. (kapot)
ik hoop dat hij snel gemaakt word want ik baal er wel van.
dus doe ik het maar met deze afbeelding en een filmpje van google:


dit zijn de instructies. Je moet eerst een papier uitprinten met de print die je wilt ik zal je er hier al 3  geven:







snap je het nog steeds niet?
kijk dan naar dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=u4Woj9oP3AI&feature=fvwrel


heel veel succes!

kan jij ze al maken of heb je nog hele leuke print's?


xxliefss Anne

0 reacties:

Een reactie posten

Popular Posts

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews